Hemma hos oss.

Det blev ingen fest igår!
Det blev Harry Potter istället. *Hrm*.

Idag har vi varit på ikea! Så nu har jag piffat upp rummet lite.
Här får ni lite bilder från lägenheten:

















Nästan lite julkänsla tycker jag. Härligt.
Ni får ingen bild på köket! För den går inte att lägga upp av någon anledning.
Ni får heller inte någon på vardagsrummet. Men av andra orsaker.
Vardagsrummet är mansrummet i huset så jag håller mig undan.
Gör köket till min fristad istället, med den fina ugnen och nyinköpta vispar.
Och hörnet av sovrummet där jag satt ett litet bord och lagt en kudde på golvet.
Här ska jag sitta JÄMT! (och det är mycket mysigare än på kort. Faktiskt.)

Kommentarer
Postat av: Lisa

skönt att du är tillbaka! äntligen en blogg som uppdateras oftare än jag besöker den ;) :D

och det ser fint ut! ska kolla dina barcelona-bilder senare.

2009-10-19 @ 09:07:55
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jättefint i lägenheten! Vilken höststämning. :) Barcelona såg superhärligt ut. Vilka bra bilder du har tagit. Du borde kanske bli fotograf.

Vill absolut höra mer om resan!

Stor kram

2009-10-19 @ 09:19:27
URL: http://isabelr.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fint fint du har gjort det :)

2009-10-20 @ 19:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0