Gråstensväder

Hejsan hoppsan!
Här sitter jag i sängen och fryser tårna av mig.
Ringde jobbet, imorgon börjar jag igen. Klockan 9. På MORGONEN!
Okej jag typ dör här men vet att ni andra där ute tycker att det låter helt okej. För det är det ju egentligen.
I alla fall, de sa att det typ fanns obegränsat med timmar åt mig (tydligen är de flesta på väg att lämna stället, neeeeeej!) Menmen. Mer pengar åt mig. Mer ont i fötterna och rygg och handleder men åhhhhh, mer resturangbesök och cocktailkvällar och fina tjocka vintertröjor! Det är så man måste tänka. Faktiskt.

Ute regnar det!
Kan ju passa på att ta storyn bakom de här korten (eftersom jag inte orkar berätta om allt och alla i Barcelona tar vi lite i taget. Eller vad tycker ni?)
På tal om regn.




Himlen typ öppnade sig och regnet ööööösteeeee ner, och på gränderna nedanför vår lägenhet blev det liksom en liten sjö direkt. Fanns ingenstans för vattnet att ta vägen. Så vi sprang ut och lekte. Länge. Och det var typ hur kul som helst.

Hon på bilden är Moa, i december kommer hon hit!:D

Och nu ska jag äta frukost och njuta av att jag är inomhus. För gå ut vägrar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0