Could be anything.

Idag tappade jag en kniv på foten. Det gjorde ont. Men så satte Daniel plåster på och sen blev det bra.
När jag kom hem från jobbet hade han lagat tacos.
Vilken lyx att ha en man som kan ta hand om en när man jobbar hårt och tappar vassa saker på fötterna!

Imorgon efter jobbet bär det av till Glasgow för middag, drinkar och konsert. Hurra för det!

Nu ska jag smyga in i vardagsrummet om jag vågar och hämta Daniels gitarr.

Och så ska jag leka lite med min externa hårddisk som jag fick av Daniel i present. Jag ÄLSKAR den och den heter Yoshi. Ni ska få bild på den nån dag men nu orkar jag inte hämta kameran.

Och så ska jag äta mintkrokanten jag fick av mamma! Tack!

Hejhopp

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

härligt! :)

nästa gång någon kallar mig materialist ska jag tänka på dig och få lite perspektiv på saker och ting ;) eller är det när någon kallar mig klantig jag ska göra det... kanske förresten det skulle vara en bättre idé att inte hålla på med jämförelser utan bara känna gemenskap. kram på dig!

2009-10-30 @ 14:18:38
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0