Om konsten att göra mjölklöv.


Ett litet smakprov på vad jag lärt mig de senaste veckorna:

 

 

Kaffet på bild nummer två var det visst lite drucket ur såg jag nu.
Och den första var visst lite sne.

 

Ja, som ni ser har jag tagit kort på kort som jag hade på mobilen.. lite olika sorters löv sådära kan jag numera trolla fram av mjölk. Tulpan och indianfjäder kan jag också. Och hjärtan. Ja så är det. Men det hade jag inte riktigt tid att ta kort på. Dessa var de sista två kaffena jag gjorde idag. Heela fina soliga dagen har jag stått vid kaffemaskinen! Och jag njuter! Det är så himla roligt. Ska garanterat köpa en dyr kaffemaskin om jag blir rik en vacker dag.

 

Men den här dagen handlar inte om kaffe! Icke icke. För idag fyller Isabell åååår!:D

 

 

 

Vi firar med en kaffebild.

Hurra!

Saknar dig.

 


Kommentarer
Postat av: Isabell

vad fint! saknar dig med såklart! ps ta gärna kort på tulpan nån gång om du har möjlighet :D

2009-11-17 @ 22:15:06
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

jadå! men det händer nog aldrig. tulpaner blir det bara när jag gör hjärtan och mitt i får för mig att det ser mer ut som ett löv och hamnar där nånstans mittimellan. då blir det en tulpan som växer ut ur ett hjärta:D

2009-11-17 @ 22:36:06
Postat av: Isabell

ps fin header. älska semi-kolon

2009-11-18 @ 10:05:58
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Isabel

Vad duktig du är :)

2009-11-18 @ 20:52:10
URL: http://isabelr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0