Julpyntat i hushållet Blomberg/Moyo/rumskompis

 

 

 

 

 

Mycket fint tycker jag. I övrigt har vi haft världens bästa söndag här hemma. Hade på mig pyjamas tills klockan 4. Åt frukost i sängen. Myste. Åkte buss till asda och handlade mat. Kom hem. Åt potatis med kall pepparrökt laxfilé och tzatziki och god sallad. Nu dricker vi bananöl och snart blir det lite mintchoklad. Kanske en film för att runda av första advent och sen sova och sen tillbaks till jobbet igen. 

Och nu till en mindre god nyhet. Vi har fått en husmus!! Han bor bakom kylen och skrämde nästan livet av mig innan.

Uppdatering: nähä, nu tror Daniel att jag hallucinerar. Jag hoppas att jag hallucinerar. Vi säger att jag gör det.


Kommentarer
Postat av: a

Vad fint du gjort! Husmus?? WooooAhhhhhh!

2009-11-30 @ 07:19:48
Postat av: Lisa

julfint ^^

jobbigt med möss. men inte helt otroligt. egentligen. när man tänker på saken framstår det som rätt märkligt att det inte springer fler möss bakom kylskåpen.

2009-11-30 @ 16:28:08
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0