Jobbmåndag

Just idag tycker jag mycket om mitt jobb. I 10 ½ timmar har jag jobbat. Druckit kaffe. Fått skjuts hem. Fått skjuts tillbaks. Och skjuts hem igen. Vi har julpyntat! Och ätit bullar. Och skrattat. Julpyntet är från Starbucks förra året som Peter hittade i en container. Som vi nu återanvänder. Det blev fulfint. Kan vi säga. Managern sa i princip gör som ni vill, så vi gjorde som vi ville. Och det var huuuur kul som helst! Julstädat har vi gjort också, varenda liten vrå. Och lyssnat på John Vanderslice och Postal service.

 

Nu är jag hemma igen (snodde med mig lite glitter, så nu är rummet ännu finare!) och nu blir det pizza och nån tvserie sen sova. Imorgon ska jag försöka skaffa bankkonto hos Royal Bank of Scotland. Det behövs. Liksom.


Kommentarer
Postat av: Lisa

det låter bra på alla vis :)

idag har jag köpt flygbiljett till london och från edinburgh. bara så att du vet. jag åker från edinburgh 17 jan (söndag), tänkte komma på torsdagen eller fredagen. men det kan vi ju prata om senare :) hejhå, jobba vidare!

2009-12-01 @ 20:35:19
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0