Ja ni.

Hej. Här sitter vi och kollar på Dexter. Ätit spagetti med vegetarisk köttfärssås och vitlöksbröd. Och glass.

 

Idag har jag jobbat! i 8 timmar har jag stått vid kaffemaskinen och skickat ut latte efter cappuccino efter varm choklad efter macciato efter mocha efter espresso ooooch sååå viiiidare. Igår hade jag ännu en "baristakurs" där jag fick lära mig att brygga en perfekt espresso. Till halv tio jobbade jag och Sabine, tjejen jag gick kursen med denna gången. Efter det gick vi till en pub några hundra meter därifrån där resten av arbetsgänget satt och drack öl. Sen missade jag sista bussen hem och fick gå en timme längst princes street. Och övriga gator som leder hem. Och så har jag fått en dubbelknäppt arbetsskjorta som är urcool. Annars tycker jag att jag jobbar lite för mycket faktiskt. Hinner inte med fritid. Men det är lungt.

 


Kommentarer
Postat av: Isabell

Du bestämmer väl själv hur mycket du ska jobba? Ta de försiktigt! Men så länge du trivs bra på jobbet så är det ju bra :)

2009-11-13 @ 12:20:50
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Linnea

Jag har också jobbat jättemycket den här veckan puh helt slut. Men du, hur är du ledig i veckorna framöver? :)

2009-11-14 @ 13:10:07
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0