I woke up with this.. thing in my head.


Godmorgon!

Idag skiner solen över Edinburgh. Än så länge. Man vet aldrig hur det blir om ett par minuter. Jag ligger i sängen och känner mig mysig. Sov till 10! Så nu känner jag mig alldeles utvilad. Måste dock gå upp om 20 min, ska till jobbet och måste äta frukost.

 

Idag har jag en fråga till er:
Om jag skulle råka införskaffa en iphone lite sådär spontant, kanske inte just nu, men om ett tag, skulle ni följa mig på twitter om jag skaffade det då? Tänk er! 24/7 internetanslutning, jag kommer twitta (?!) heeeelaaa tiiiiideeeeeen, ni skulle veta vad jag har för mig varenda minut av mitt liv! Låter det inte underbart? Svara nu ärligt. Eller så bloggar jag hundra gånger om dan. Funkar det med. Vad tycker ni?

 

 

(haha! nu är det molnigt.)


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag röstar för att du ska blogga tusen gånger om dagen. jag är konservativ. jag kan inte twitter och jag vill inte lära mig twitter. jag tycker om din blogg.

2009-11-20 @ 15:48:20
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Isabell

jag tycker inte du ska skaffa iphone men skulle såklart följa din twitter!

2009-11-20 @ 20:28:54
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

Tack Lisa! Nej twitter är nog inte min grej. Vi får se. Massa blogg blir det i alla fall!!

Isabell, varför inteeeee? Det är ju det coolaste som finns!

2009-11-20 @ 20:51:30
Postat av: Anne

I am all in for blogging!

Twitter är scary, tycker inte om den.

2009-11-21 @ 13:07:44
URL: http://theuniversalsucker.blogspot.com
Postat av: Isabel

Iphone.. Är det verkligen värt priset? Jag tror att du skulle kunna få en minst lika bra mobil till mindre än hälften av priset. Men självklart vore det roligt att kunna hänga med mer i din vardag. När kommer du till sverige nästa gång förresten?

2009-11-21 @ 14:04:04
URL: http://isabelr.blogg.se/
Postat av: Elin

Jadå! En bra mobil vill jag inte ha, det har jag redan:) Vill ha bärbart internet 24/7! Så jag kan ta kort, lägg ut i min blogg, blogga, kolla mailen, lyssna ipod, spela sims, vaaart jag än är:D

2009-11-22 @ 13:34:40
Postat av: Elin

(är i Mariestad 17-28 dec!)

2009-11-22 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0