En ledig härlig lördag.

Vaknade när Daniel gick till gymmet, somnade om, vaknade igen när han kom tillbaks. Vi satt ett tag framför värmeelementet och kollade på nån tvserie (jag i pyjamasbyxor, raggsockar + hans gamla tröja som numera är min pyjamas) åt hämtfrukostbaugetter från Gregg's och ute sken solen litegrann. Sen hoppade vi på ett tåg till Glenrothes och hälsade på Daniels mamma, mormor & pappa. Sen köpte vi fish & chips som vi åt på stationen medan vi väntade på tåget hem. Fick ett jättetjockt täcke som är sååå skööönt! Kanske slipper jag frysa för första gången sen jag kom hit! Underbart. Nu har vi kollat på Inglorious basterds (lite kvar, men Daniel gick ut för att träffa nån snubbe på en pub) så resten får jag se själv. Ska göra mig några tzatzikimackor. Imorgon är jag också ledig. Lycka! Ska köpa en massa ljus och fira advent med att mysa mest hela dan. Ska köpa en sackosäck också. Var tanken. Nä, nu tillbaks till filmen! Här får ni lite bilder från dagens lilla äventyr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0