Conquering animal sounds

Hemkommen från The Bowery. Världens mysigaste ställe. Andy Warhol sitter på väggen. Till exempel. Och man får drinkar ur tekoppar. Och det finns en läshörna.

 

När jag kommit in, köpt en öl och satt mig på golvet såg jag att en kompis från jobbet spelade i bandet?! Jaha liksom. Aurora stands in snow hette de och hon hade tydligen förlovat sig med sin pojkvän nyss, och nu skulle de flytta söderut. När hon jobbade på Peter's brukade pojkvännen sitta utanför och spela cello.. romantiskt eller bara konstigt?

 

Sen kom kvällens höjdpunkt! Conquering animal sounds. Som var otroliga. Det höll vi med om.

 

Sen Molly Wagger, ett indieband som också var himla bra.

 

Bra kväll helt enkelt.

 

 

 

 

 

Imorgon omvandlas Peter's till en liten konserthall och så kommer en svensk jazzartist dit. Biljetter säljs på diverse hemsidor. Typ 7 pund. Jag får komma in gratis dock, jobbar lördagskväll serni. Underbart va. Hoppas på lugn och mysig kväll. Vi får väl se hur det blir med det..

 

Nu: Blåbärsbulle och lite Au Revoir Simone ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0