Nu är jag hemma igen. Och måste packa. Igen.

Tack för alla fina kommentarer hörrni! ♥♥
Den 27e maj lämnar jag Sverige och kommer nog inte tillbaks på ett bra tag..
Men jag har bloggen! Ni har mig här! Jag lämnar er inte!

Hursomhaver, nu är jag tillbaks från Danmark. Det var roligt att träffa mina kusiner:)
Har tagit hundratals bilder. Ni får inte se alla men en hel del! Så scrolla om ni tröttnar!
 
Vi börjar med festen lite okronologiskt sådär.
Korten är tagna med Archibald (=min gamla kamera.)



Min fina kusin, Stine!



Blåsigt var det





Trerätters med tre sorters vin + starkare grejor
-med konstant påfyllning..





Vi sjöng låtar på danska *hrm*



Efter 5½ timmar började det spåra ur..









Och så vidare till övriga helgen, bilder tagna med Puck:



Här var vi påväg till Danmark!
Vi satt i bilen 04.00.



Emelili och pappa på båten



Här är vi nere i byn i Saeby och shoppar. Ina, Emelili och Hanna på bilden!
Sen åt vi glass.



Pappa och mamma i ett nötskal, underbar bild:D



Jag hittade världens finaste jacka.. men i fel storlek:( Ska leta online.



En Ibsen-resturang!



öl

















Den här är himla rolig, därför får ni den i stor version.. Anton ropade "aooo jag fick en gren i huvet!!" på slöddrig danska.
Hahaha!









PUH!
Nu vet ni vad jag gjorde i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0