I cannot guess what we'll discover

Hej på er!

Fin solig dag ute idag.
Ikväll blir det melodifestivalkval och chips:) haha. Heja svenska operatjejen heja heja!
Nu har jag pluggat en stund och mailat lite med språkskolan och kollat upp bussar från flygplatsen i Spanien. Såhär 3 månader i förväg. Om jag orkar så ska jag plugga lite till om en stund. Meeen det orkar jag nog inte.

Vill ni veta min plan? Här får ni min plan:

  • Skriva diskussionsfrågor för tre veckor framåt, DENNA veckan.
  • Skriva hela hemtentan nästa vecka, fast den egentligen ska vara färdig 5 juni.
  • Vara klar med min kurs 26 maj, fast den.. -II-
  • Packa. Två väskor. Ett handbagage, ett check-in bagage.
  • Åka till Göteborg. 26 maj. Båda väskorna med mig.
  • Åka till Greklaaaaaaand! Thassos, en vecka. Check-in bagaget med mig.
  • Mellanlanda en natt i Göteborg, åka direkt till Edinburgh. Med båda väskorna.
  • Jobba jobba joooooobba fram tills mitten av augusti. 
  • Mellanlanda en natt i Norrköping, åka direkt till Barcelona. Handbagaget med mig. 
  • Semestra och plugga spanska två underbara månader i Bcn.
  • Åka tillbaks till Edinburgh. Jobba tills jag känner för att sluta/får resfeber/pluggyra.

Där har ni min framtid planerad gott folk. Två halvdagar i sverige på hela året som det ser ut.
Om ni vill se mig får ni gärna komma till Skottland och hälsa på!
Ni är välkomna när ni vill!


Kommentarer
Postat av: Lisa

livet :)

2009-05-12 @ 18:59:38
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Isabell

vi måste ses nån gång i mariestad innan du åker! om du hinner med allt plugg!

2009-05-13 @ 15:58:08
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

självklart!

2009-05-14 @ 11:18:48
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Anne

tack! nu vet jag iaf ungefär var du är när. hörru kan vi kanske prata i telefon innan? i mariestad har du väl fasttelefon eller? jag skulle kunna ringa dig.

2009-05-17 @ 19:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0