Så jag kan dansa och sjunga hela dan!

Jag varit på nya ÖoB och köpt lite godis. Och..

NU! Har jag tänk på en sak. JO. Skaffa en ipod nano chromatic! Som en liten present till mig själv för att jag varit så duktig och skaffat jobb och allt. Jag kan behöva en. Först funderade jag på värsta proffskameran men sen insåg jag hur bra min lilla Puck är så jag behöver ingen ny. Sen ville jag ha en minipc.. SÅSÅ söta! Men jag har ju en nästan splitterny dator så, nej, det behöver jag inte heller. Sen kom jag på, jag behöver faktiskt en ipod!! Min lilla mp3 som jag har nu är på ynka 1gb, utan display, och med hörlurar som skaver sönder mina öron.

Så här ser de ut i alla fall!:


(jag lovar att sluta lägga ut googlebilder, det är hemskt tråkigt och fantasilöst.)

Jaaaag.. funderar på den röda. Men den finns inte i stan (enda färgen!) - rea på expert denna veckan. Jag kan inte köpa lila för den har Isabell. Rosa är ful. Silver är trist. Grön ser lite spyig ut. Orange vill jag nog inte heller ha.. kanske gul? Eller svart? Eller skicka efter röd? Blabla.

Jag bestämmer mig imorn.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Den blåa då den är ju superfin. :)

2009-05-15 @ 10:34:24
URL: http://isabelr.blogg.se/
Postat av: Lisa

tjoho gul! är mitt bidrag i diskussionen. eller någon du känner dig bekväm med. btw min nya mp3 är 4 gb och har färgdisplay ;)

2009-05-15 @ 11:59:46
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0