Nästan som en sommarnatt.

Idag är jag glad!
Vet ni varför?

  • Jag åt frukost på gräsmattan. I pyjamas. Medans mamma, pappa och mormor planterade grönsaker.
  • Jag har beställt en ipod! En blå!
  • Jag har precis varit på bio med pappa, Änglar och demoner. Oj vad den var spännande.
  • När vi kom ut från bion var det ljust och vårigt och varmt och kväll.
  • Anne har börjar läsa min blogg! Hurra för det!
  • Jag har ätit en hel påse godis och en fanta och känner mig PIGGGG

Nu mina vänner, till följd av inhandlandet av min nya teknikbäbis, behöver jag er hjälp. Ni som finns kvar. Linnea har inget internet och Lisa sitter snart på ett flyg till Irland. Men ni få stackare som fortfarande finns med mig!

Ge mig lite musiktips!!

Kommentarer
Postat av: Anne

Ghost of Tom Joad!! Tyskt band, sjunger pa tyksa. Det är nog dags gen att skicka en skiva till dig tror jag! :)

2009-05-18 @ 07:54:32
Postat av: Isabel

COLDPLAY!! Dessutom är soundtracket till Across the Universe riktigt bra, beatlescovers. :)

2009-05-18 @ 08:50:35
URL: http://isabelr.blogg.se/
Postat av: Isabell

har du lyssnat på skivan du fick av mig? annars är mitt tips att placebo, conor och green day har släppt nya skivor!

2009-05-18 @ 10:12:54
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

åh vad ni är bra! ska kolla upp/lyssna på allt ni sa:D (och Isabell: jag har lyssnat på den! Den är bra:)

2009-05-18 @ 10:58:14
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Lisa

l;jligt att s'ga belle and sebastian igen? i alla fall, de 'r b'st. ibland. alltid renaste musiken som finns. passar b[de regn och solsken. d'remot inte till exempel ilska. eller lyssna p[ morrissey! han fyller n'mligen 50 idag! (tror jag)

2009-05-22 @ 13:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0