Hjälp tack

Hörrni, jag har gjort nåt knäppt!
Jag har fått plats som funktionär på Arvikafestivalen i sommar!

Jag ska servera mat till artisterna på stora scenen.. TYP THÅSTRÖM.
Och listan är inte klar än. Förra året spelade DEATH CAB där.
Året innan BRIGHT EYES! TÄNK OM DE KOMMER IGEN!
Och jag blir den som får mata honom. Mata Conor.
AHH! Liksom bara.

MEN. Jag får inte betalt. Jag jobbar gratis. Men då får jag se alla band jag hinner gratis och en massa mat hela veckan. Och så får jag en tältplats (alternativt sova i en gympasal..) Och min chef kommer från Mariestad. Och känner min systers kompis. Så som det blir när man bor i Mariestad. Jag får gratis varmvattendushar också. (och toalett? Jag ber till teckenguden att jag får en toalett.)

Så. Vad tycker ni? Ska jag?
Jag har ju inte lyckats få nåt sommarjobb så..
Är funktionär fint att ha på CV:t? (Jag bryr mig för mycket om mitt CV nuförtiden.)

En gång till innan jag återvänder till Ugly Betty: AHH!

Kommentarer
Postat av: Isabell

får du betala resan dit själv?

2009-05-06 @ 08:35:31
Postat av: Elin

ja :( just nu lutar det åt att jag inte ska dit.

2009-05-06 @ 11:53:08
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Anne

ELIN!!

det är inget att fundera på liksom! KLART du ska göra det!!!

me=flippin' AVIS!

2009-05-17 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0