Nej det är ingen kanin

Nä, jag sitter här o relaxar ba', cool katt som jag é



typ.

Jag har upptäckt en nu funktion på Puck! Man kan ändra en massa inställningar och sånt INNAN man tar kortet! Alltså typ färger och kontraster och sånt.. fiffigt, Elin. Blir dock liite irriterad över segheten + dåliga ISOn + svårheten att fota i mörkret. Men kommer blir sketabra till sommaren sen, när det är ljust jämt... vill kunna ta kort SNABBT och JÄMT förstår ni.

Och så funderar jag på.. (för att fortsätta lite på dagens tema här)
OM jag skulle köpa en liten bäbis till. VAD skulle den heta?
Det känns ganska viktigt. Jag tror att det är dags för en tjej.
Har/har haft alldeles för många pojkar inom elektronikområdet.. Puck, Milou, Oscar, MP3 (som också råkar vara en herre men utan specifikt namn).

Nej, nu ska jag läsa det kommunistiska manifestet och äta lite engelsk choklad.

bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0