Pannkanor och Rousseau. Mest.

Hej på er.

Jag sitter och lyssnar på niotillfem's fina blandband. När gruset försvinner från trottoarerna och vi dricker rosévin i parken. Hon har världens finaste blogg. Leta upp den på metrobloggen om ni orkar. Det är det värt.

Idag har jag varit ganska duktig, faktiskt. Upp, duscha, steka dubbel sats pannkakor. Själva stekandet tog 1½ timme. Sen så kom pappa hem på lunch och var glad. För att jag är så huslig och snäll. Efter 40 pannkakor gjorde jag frukost åt mig själv. Stekt haloumiost och ett glas apelsinjuice. Mums! Sen var väl tanken lite att jag skulle skriva på hemtentan men det gick vääääldigt segt. Fick tillslut klart en sida om Rousseau i alla fall, mycket bättre än ingenting! Nu är det bara det jobbiga kvar. Den egna diskussionen. Jag har INGET att tillägga. Svårt himla nog att hitta all fakta och skit.

Och så har man fått håret lite mörkare. Äntligen.

Och sen så tog jag alla hundra pannakor och gjorde vegetarisk köttfärs-crepes. Det blev bara 5, i och för sig. Riktigt gott! Och sen så lika delar ananaspaj och grädde till efterrätt.  Så ska det vaaaaaaaa!

Här får ni en bild på min älskade.



Han sover hos mig varje natt.
Först gosar han alldeles nära mitt ansikte och när jag håller på att somna flyttar han ner till mina fötter och somnar på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0