Snöoväder, solsken, regn.





Har varit på stan med mormor och inhandlat ytterligare tre dukar som jag ska sy.
Igår var jag och mamma på coop och köpte 6kg frukt.
Två timmar senare kommer hon igen med ett kilo till.
Idag fick jag min klänning som jag beställt. Glittrigt värre.
Om lite drygt två timmar ska jag gå på LÅNGpromenad med pappa.
Sen ska han bjuda mig på glass.
I förrgår var det snöoväder. I går var det sol. Idag ska det bli regn.
Och Linnea, jag ska försöka komma till din födelsedag:D



Kommentarer
Postat av: Linnea L

Fästmannen säger att han ska ta mig någonstans på min födelsedag... Åka någon stans. Så det kanske inte är en bra ide att du planerar in att komma just på dagen. Jag vet inte. Planera inget datum än. Och så jobbar jag ju hela tiden... Men vi fixar nåt. Återkommer med mer detaljer :)

2009-03-11 @ 21:40:45
Postat av: Elin

ahh okej, aja men hör av dig bara:)så får du din present lite innan/efter istället;) Vi kan fira ändå!

2009-03-11 @ 22:03:42
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0