hehehe hehe

Det här var ROLIGT. Okej. Snodde dessa frågor från nån blogg. Sen skulle man ta sina skickade sms och ta första meningen i första smset och sen första i andra smset och så vidare.. hysteriskt kul!

Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nu går jag hem från stan.

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej älskling!

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

OPS! I deleted the BIN from the desktop!!!

Vilket sms blev du mest berörd av?

Sims är JÄTTEKUL, jag ska spela hela natten:)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Tror du man ska börja pilla på naveln redan idag när man duschar?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon?

INTE jag heller...

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?

JAG DÖR

Vad vill du höra mest av allt?

Hej älskling! Nu är jag i Sverige, morfar mötte mig med marabou:)

Din romantiska replik?
ÖPPNA DÖRREN

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
hahah yeah it's the funniest thing EVER!!


Kommentarer
Postat av: Linnea L

Hahaha aa men va är det för sjuka sms du skickar till folk? :P

2009-03-04 @ 12:54:38
Postat av: Elin

alla dom är till Daniel eller Isabell.. jag har en tendens att överdiva det mesta när jag smsar med dom;)

2009-03-04 @ 13:34:57
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Isabell

buuu min mobil sparar inte de jag skickat!

2009-03-04 @ 19:33:30
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

neej trist:(

2009-03-04 @ 22:05:03
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Anonym

hilla-fuckin-larious!

2009-05-17 @ 12:16:19
Postat av: Anne

ups, det var jag.

2009-05-17 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0