Å andra sidan, blä för naiva framtidsplaner.

Äh.

Kanske borde jag börja plugga på allvar som alla andra.
Eller skaffa seriöst jobb.
Eller nåt.

Tänka ekonomiskt och tänka på framtiden och lån som ska betalas av
och hus som ska köpas och pensionskonton som ska öppnas och
körkort som ska tas och barn som ska mättas och
arv som ska lämnas kvar för barn som i sin tur
tar pengarna och sticker ett halvår till Australien.

SÅNT.

Varför är mitt humör så jobbigt?
Ena sekunden glad, andra huvudstupa, för att komma upp igen eller kanske landa på mitten.
Vaaaaarfööööööööööör




Snälla, säg att det är lungt och fixar sig och att jag borde åka till Barcelona. Snälla.

Kommentarer
Postat av: Isabell

allt ordnar sig.. wendy måste ;)

2009-03-11 @ 16:30:10
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Lisa

men inget av det där kan du göra bara för sakens skull. definitivt inte köpa hus för att köpa hus och skaffa ungar för att ha någon att mata. scary! och låt inte barnen ärva en massa pengar att åka till australien för - åk till australien själv istället! gör det du vill så blir det bra vet du...

2009-03-11 @ 17:33:00
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Linnea L

Det är lugnt, det fixar sig. Herre gu' åk till Barcelona. Vem har bråttom att skaffa sig en seriös utbildning? (alla utom vi???) Nä men ta't lugnt bara.

2009-03-11 @ 21:44:01
Postat av: A

Åk till Barcelona, lev livet du har bara ett! Du kan göra allt du vill och jag kan komma o hälsa på:)

2009-03-12 @ 08:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0