Okej.

Nu är jag nästan färdigpackad.
Imorgon åker jag.
Detta blir förmodligen sista bloggningen från Sverige, sista inlägget på ett par dar.
Återkommer på lördag efter min första dag på jobbet! Om jag inte grillar. Handlar. Dricker vin. Picknickar. Eller däckar på sängen. Kanske har jag ork och tid att titta förbi lite snabbt på fredag.

Och bara så ni vet så kommer jag inte ha min mobil med mig, den har nu hamnat i Sofies ägo. Numera har jag en engelskspråkig rosa mobil från typ slutet av 90-talet. Känns det som. Den får ni numret till så fort jag skaffat ett! Och vill ni ha min adress så kan ni skriva det i kommentarerna så mailar jag.

Lovar att ta kort på min resa dit.
Tänk på mig och sånt. Jag är nervös. Tycker inte om att säga hejdå såhär på obestämd tid.

Telepatiska kramar till er alla.

Vi ses på andra sidan Nordsjön!



Kommentarer
Postat av: Linnea

Välkommen hit! Ring mig eller skicka ett sms så fort du fått ditt nya nummer (skaffa O2 så ringer vi gratis till varandra!) :D Kraaaaam!

2009-06-05 @ 13:23:22
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0