Och imorgon ska det bli åskstormar.

Idag lärde jag upp en tjej på jobbet som heter Charlotte och kommer från Bath.
Det var flummigt, mest eftersom jag inte kan saker själv ens. Och inte kan kökstermer på engelska. Eller vad vissa saker heter. Typ durkslag. Knivslip (?!?). Äggskal. Sånt. Men annars gick det bra!
Efter typ 7 timmar blev jag trött och började av den anledningen skratta åt typ allt. Mest åt en soppåse som sprack och äventyret till soprummet.
Campbell bakade pizzor som vi åt till lunch.
På eftermiddan torkade vi golvet med servetter.
Sen drack vi latte och promenerade genom Meadows i ösregnet.
Utan paraply.

Det var min lördag det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ååå det är bästa sättet att vara trött på, att skratta åt allt. idag är jag så trött att jag gråter åt allt. det är lite mer sorgligt. undrar dock vilken nivå som kommer först. skratta åt allt eller gråta åt allt eller är det bara olika sorters trötthet? troligtvis det senare. låter mysigt hur som helst, din lördag :)

2009-06-14 @ 19:15:31
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

Gråta kommer först tror jag. Sen inser man hur det ligger till och att allt är knäppt och att man bara är lite trött, så skrattar man. Eller så kommer det i perioder liksom.

2009-06-15 @ 21:51:21
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Lisa

börjar misstänka att det är helt enkelt olika dagar. det finns ju sånt där skratta-hela-tiden-övertrött som typ fredagseftermiddagar i skolan... eller andra eftermiddagar. de är trevliga.

2009-06-17 @ 14:11:01
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0