Elin och spegeln

Hejhoppsan. (nutid.)
Solen skiner! Men det har regnat och blåst hela dan. Om en liten stund ska jag gå till affären och köpa jordgubbar.

Min väska som jag har nu är liksom för liten för kameran så jag brukar lämna den hemma. Vilket är lite synd. Så det blir mest bilder på mig när jag står framför spegeln..



Hej.
Jag och Charlotte var på baristautbildning hos norrmannen Hans-Erik. Alltså på cafét. Det var kul. Vi drack massa espressos och åt bullar och lärde oss göra mönster på latte. Hjärtan och löv. Så imorse när det kom en gubbe och beställde latte av mig fick han ett fint hjärta på (andra försöket.). Och så stolt jag var! Innan jag lämnade latten till gubben var jag tvungen att springa och visa Campbell, bara för att nån skulle bli stolt över mig. "Tittaaaaaa!" och ååååhh sa han. Så fint var det.



Hej.
Idag har jag jobbat. Och postat brev. Och ätit baguette. Äter så himla onyttigt på jobbet men styrketräningen 6 på morgonen när jag bär ut uteserveringen kanske jämnar upp?! Va? Vi säger så.
(Ett par timmar sen.)

Nu var det de där jordgubbarna ja.
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Isabell

snygg du är ;)

2009-06-17 @ 20:46:44
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: a

Jag vill också gå en baristakurs......Fy farao vad kul! Måste också säga att förklädet klär dig mycket bra.

2009-06-18 @ 07:22:57
Postat av: Elin

tack båda:D

2009-06-22 @ 21:34:54
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0