1 juli

Hejhopps!
Ute är det bomber och granater, hela dagen har det varit hur varmt som helst och überkvavt. Sen började det ösregna från ingenstans. Sen kom åskan. Nu händer allt där ute på en gång.

I går gick jag ut. Med Charlotte, Ruth, Anya, Chris och Campbell från jobbet. Vi satt på en trång pub och drack öl hela kvällen. Det var hur trevligt som helst. Och idag är jag ledig! Så vi har varit på Asda och handlat. Jag har spelat lite Sims (håller just nu på att inreda det perfekta huset.) Ska fortsätta med det snart. Äta en koost. (ko-ost?) en såndära rund grej i alla fall. Sen ikväll ska jag prova på nåt spännande, kryddig couscous i sötpaprika i ugnen med ost på och tomatsås och ruccola till, mmm! Låter gott, får se hur det smakar. Om det ser snyggt ut tar jag kort.

Nej nu blir det mer Sims.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0