Snart lämnar jag landet! Och ett land till! Och hamnar tillslut i Barcelona.


Hej blogg! (och alla som läser den).
Idag har vi packat och ätit tacos och nachos.
Om en vecka ungefär blir vi utkickade ur lägenheten så då är vi hemlösa!
Eller ja, då åker vi till Sverige och grillar i två veckor.
(så skicka inga fler kort och brev och paket och blommor nu folk!)

Och:
Jag ska inte ta med mig min dator till Barcelona. Det gååår inte! Det får inte plats!
Så min bloggning får bli lite som den blir.
Ska ta miljoner kort såklart, och låna en dator från skolan. Det finns tydligen 3 med internet på.
Så där kan ni få lite uppdateringar.
Och eftersom vi byter lägenhet mitt i vistelsen är det nog inte så bra att skicka kort/brev osv. Men ni kan maila! Då blir jag glad! Och jag ska skicka fina kort till er alla. Det blir bra. Om jag fixar telefonnummer så låter jag er veta.

Men än åker jag inte. Finns kvar här lite till.
Och nu är det dax att sova.


Kommentarer
Postat av: Lisa

om du undrar vem det är som varit inne på din blogg tusen gånger idag så är det jag. (haha, där försvann mitt namn. vad kul om jag inte hade sett det och lämnat kommentaren anonymt.)

väntar och väntar och väntar på att du ska skriva något... det bådar ju inte gott för framtiden och internetlös barcelonatid. får helt enkelt hoppas på att mitt eget liv är tillräckligt stimulerande under den tiden. hoppas du varit upptagen med något festligt hela dagen! kram och godnatt :)

2009-07-30 @ 23:40:51
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0