Stop being yourself and become who you’ve always wanted to be


Vi har fått en lägenhet!:D Vi flyttar grejorna på söndag.
...och på måndag åker vi till Sverige. (Jag ska låna Daniels dator och blogga därifrån, lämnar min i Edinburgh.) Så när jag kommer tillbaks i oktober kommer allt vara färdigpimpat och dekorerat. Buuuu. (Får hoppas på att det där med dekorerat inte stämmer, bor trots allt två män i lägenheten.) Jag ska köpa blommor och pryttlar och kuddar till vardagsrumssoffan. Sånt. Jag ska ta kort åt er! Om inte annat får Daniel göra det, maila till mig, jag lägger ut. Ni fattar.

Och jag dör inte bara för att jag försvinner lite i två månader (tröst till Lisa:) Jag ska blogga! Kommer ju ha massa att skriva om, och om inte annat så har jag massa tid över till internetcafé om det skulle vara så. Vi får väl se helt enkelt. Kommer säkert ha med någon slags telefon också ifall det skulle bli kris. Och jag antar att ni skulle kunna skicka brev första veckan.... om ni vill. Alltför lång tid ska det väl inte ta för det att komma fram.

Idag ska jag en snabbis till jobbet och hämta ut min juli-lön. Efter det är jag rik. Och det mesta ska spenderas i Barcelona. Jösses. Sen är det min namnsdag också. Så det ska firas tycker jag! Kanske en flaska vin eller liknande. Nu: frukost.

Ha en bra dag på er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

just ja, grattis på namnsdagen!

och brev ska du få. om du ger mig adressen och, framför allt, skriver ett brev till mig först ;) (fast jag menar allvar, inget brev till mig blir inget brev till dig)

och innan du lämnar din dator skulle jag vilja be dig om en tjänst. det tar jag på mejl. så kolla din mejl. det gör du säkert ändå, men liksom ännu mer anledning nu.

2009-07-31 @ 21:22:21
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0