Och så har man lämnat ett ställe för ett annat.

Hej alla glada vänner, här kommer en liten uppdatering från Elins mycket händelserika liv..
har kommit fram, och det första jag får höra är "Du luktar rök!" Jag sneglade lite på honom och beslutade mig för att ta en dusch. Kom ut, skulle klä på mig, upptäckte att ALLA mina kläder luktar rök. Såndär stark och unken röklukt som bara kommer av rökmaskiner efter en natt på statt. Men seriöst, inte klokt. Det enda jag har gjort är att vistas i Linneas & Ed's kök. Så nu har du beviset Linnea - Låt dom inte röka inomhus!! Mina kläder fullkomligt stinker och SÅ mycket hängde jag inte i köket. Faktiskt. I övrigt så har vi just ätit tacos och det var gooott. Har dessutom druckit en HALVLITER hallonyoghurt påväg hem från York. Jag var jättetörstig men hade inget att dricka, så klunkade i mig yoghurten.. funkade inte så bra. Men på plussidan har jag fått i mig alla möjliga mineraler och bakterier och skit, i enorma mängder. Det får väga upp för att jag vanligtvis aldrig äter yoghurt.

Det blev dessutom inget träbänksittande, bänken var upptagen och på fel sidan spåret. Men vi satt en stund på en järnbänk och filosoferade om ånglok.




Kommentarer
Postat av: A -*

Haft en bra dag:)?

2009-01-29 @ 22:43:08
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla! fortsätta blogga :) det är så kul att läsa!

2009-01-30 @ 16:11:27
Postat av: Linnea

Näe är det sant? O fy va äckligt... Jag lever nog lite för nära. Tänk, folk tror nog att jag röker. Vilket jag ju också gör, passivt...

Men du, vi tog ju i alla fall kort på bänken. Och vi ses ju där om 8.5 år i alla fall :)

2009-01-30 @ 21:02:46
Postat av: Elin

javisst! haha ja nog lite svårt att märka om man själv lever mitt i all rök

2009-01-30 @ 23:54:49
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0