Beer and a Burger

Här sitter jag. Har precis arbetat klart med diskussionsfrågorna till forumet på kurshemsidan. USCH. Så nu tänker vi inte mer på det. Snart blir det pasta med pesto. Ikväll ska vi ut och äta samt gå på bio med Daniels franska kompis och hans flickvän. Förresten, VISST ÄR MIN BILD FIN! Jag har gjort den alldeles själv. Ska arbeta vidare på den när jag får tid. Om jag orkar. Lite mer färg vore kanske roligt.

Nu måste jag fixa mitt hår. Alla mina kläder har stresstvättats så förhoppningsvis slipper jag ha på mig skitiga jeans och en genomskinlig tshirt ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din bild är jättefin! Det första jag såg när jag kom in här. Hoppas att du fortsätter att skriva lite regelbundet, jag ser fram emot att läsa den!

2009-01-30 @ 21:05:59
Postat av: Elin

Tack så mycket! Vad roligt:)

2009-01-30 @ 23:58:24
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Elin

Linnea?? jag som trodde jag hade en hemlig beundrare!

2009-01-31 @ 13:31:55
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0