World without end

Livet är bara likadana dagar.

Solen skiner och jag lyssnar på Postal Service. Om och om och om igen.

The best is yet to be.

Om jag om jag bestämmer mig för att gå ut kanske den här dagen utvecklas till någonting helt annat.

Two branches of one tree.

Jag skulle kunna ta lite kort. Njuta av solen. Egentligen längtar jag lite hem, men vet att sånt kommer och går. Imorgon kanske jag inte gör det längre. Så jag lyssnar på en spontan Happy Playlist och hoppas att humöret och orken och viljan ska komma tillbaka igen.

World without end.

Nu vill Daniel gå till stan så jag kanske följer med. Eller så går jag till Tesco och köper toapapper.

 


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag längtar efter dig..

2009-02-06 @ 17:26:41
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

saknar dig meed:(

2009-02-06 @ 17:56:13
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vi längtar också!!

2009-02-08 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0