Valentines, kort och gott.

Och så har det blivit alla hjärtans dag. Ute är det molnigt och Daniel ligger i sängen och kollar på Battlestar galactica. Jag ska måla naglarna snart, ”ostronlila” (enda färgen jag har) men det går bra, den är fin. Kanske inte så alla-hjärtans-dag-igt men äsch.

Sen blir det frukost. Kanelflingor med mjölk. Jag vill ha pannkakor!! Jag ska laga pannkakor när jag kommer hem. 

Och så längtar jag väldigt efter min säng. Det är så konstigt. Min säng är det skönaste som finns, men jag vaknar ändå otaliga gånger varje natt. Jag sover mycket bättre på otippade ställen. ENDA natten jag sovit utan att vakna en enda gång på mer än ett år var natten på soffan hos Isabel & Daniel i Stokholm. Jag sov så bra!! Och innan dess – min våningsäng på hostelet. Och – Linneas golv i York gick också bra. Varför?? Varför kan jag inte sova normalt i en normal säng?

Nu är jag hungrig. Det får bli frukost på sängen nästa år istället.. *hint* *hint*

Och Anne om du läser min blogg – Ha en jättebra/rolig/händelserik/allt som du önskar resa!! Jag ska fortsätta läsa din blogg och försöka förstå (jag har kommenterat ett par inlägg men de kommer inte upp? Jag tror inte jag förstår grejen riktigt.)


Kommentarer
Postat av: Elin

Varför funkar inte mellanrum??!!!

2009-02-14 @ 13:55:27
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag vet inte om det där med mellanrum, det funkar på min blogg för det mesta.

tänkte mest säga att jag också precis målat naglarna. rosa. för här är det en rosa alla hjärtans dag och jag ska på fest. festligt värre.

och så borde jag göra pannkakor för mjölken går ut som vanligt...

btw testa att motionera, de säger att det ska vara bra för sömnen, fått det tipset själv många gånger.

2009-02-14 @ 18:37:38
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

mys! okej ska prova. kanske har jag bara hem-säng-längtan.. men jag rör ju knappt på mig så du har nog rätt.

2009-02-15 @ 16:05:35
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0