Väderrapport: Lätt snöfall, halkrisk.

Hejhopp! Idag änskar jag att jag tagit med kameran ut. Myssnö, is på floden, solnedgång, lampor och ljus. Men nu gjorde jag inte det. Jag gick med Daniel en bit (han är duktig och söker jobb) men sen svängde av för en shoppingtur på Boots. Kände mig lite nere innan så tänkte att jag skulle få unna mig lite smink. Det blev mascara, läppstift, läppenna, naggelack. Så nu sitter jag och tar hand om mig själv lite grann. Köpte en jättestor öl till Daniel med, det är han värd när han kommer tillbaks. Annars har det varit en helt vanlig dag härborta, blir lite pluggande innan jag går och lägger mig med. Kanske en film. Har sett Arlington Road och Changeling i går/förrgår, Changeling blev jag mest irriterad på. Dels för att den är så lång, varför gör man filmer så långa nuförtiden?? RASTLÖSHET. Och så blir man frustrerad över hennes situation och de elaka poliserna som vägrar hjälpa. Arlington Road var BRA, jag rekommenderar! Hursomhaver, nu ska jag kleta på lite nagellack och läppstift och känna mig fin.
Ha en mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lisa

jag har funderat över det där, om filmerna är längre nuförtiden. det känns så ibland. men sen tänker jag att det är de inte alls, de var långa förut med. borta med vinden... sound of music... fanny och alexander. borde hitta lite statistik på det.

2009-02-04 @ 21:15:35
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Läppstift? Hm, lägg up en bild :)

2009-02-05 @ 10:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0