skridskodisco i hamnen

Igår var en arbetsprovsarbetsdag. Jag lyckades måla tre bilder på 6 timmar, små pauser inkluderade. Och bilderna är inte ens klara än. De behöver färg, bakgrundfolk, klippas till. Jag måste skynda på lite känner jag.

Idag blev en PMskrivardag. Det är SÅ typiskt mig, ska nånting vara inne 24.00 en fredag sitter jag där 22.00 och panikskriver när resten av familjer fredagsmyser. Men det funkar ju så varför börja göra på nåt annat sätt.

Och här händer det grejor!
De har satt upp fina färgglada lampor och en liten musikanläggning i hamnen, de ska ha skridskodisco där ikväll. Bojar på isen runt dansområdet. MYS! Jag, pappa och Sofie ska ner dit imorgon och snurra lite på isen. Snö överallt, kallt. Inte alls som vårmys-Skottland, men fint ändå.

Nu kollar vi på let's dance och fredagsmyser. Snart blir det film. Vindruvor, haloumi, fetaostfyllda oliver, nötter, broccolipaj och mozzarellasallad.
Blir det bättre?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du här känns det verkligen som vår. Solen skiner och till och med bara vinterkappa med tunn tröja under känns för varm.

Och erat fredagsmys låter otroligt ostigt och gott! Mmm

Keep up the good work!

2009-02-21 @ 09:43:09
Postat av: Lisa

ååå det låter verkligen underbart! särskilt skridskodiscodelen. ååå, älska småstadsliv ^^

2009-02-21 @ 12:03:23
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

familjen kör verkligen hårt på nyttiga livsstilen!

2009-02-21 @ 12:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0