Fingers crossed

Igår var ingen bra bloggdag, så jag struntade i det. Antar att det kommer och går litegrann. Har ingen enorm blogglust idag heller men vad gör man inte för sina fans!:) Har skrivit klart inlämningsuppgifter till idéhistorian, nu är det bara PM:et kvar.. MÅSTE jobba med det idag! Imorgon är det alla hjärtans dag = inte passande för diskutioner om statsskick och idévärldar. Dessutom inge bra att skriva PM om man druckit vin. Och på tal om det måste jag gå till affären. Idag. Helst nu. Men Daniel är i skolan och jag har ingen nyckel så får vänta på honom.

Åt nudlar till frukost. Daniel har en hel stor kasse i garderoben med typ 30 paket som hans ske leva på efter jag åkt, säger han.

Jag och Isabell sysslar med hemlighetsmakeri och vi är en dag närmare det stora avslöjandet. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0