Kvällsfilosofi

Hejhopp Ellepop nananaaaaa
Jag sitter i sängen och degar. Daniel är iväg på pokerkväll. Som varje tisdag. Jag skulle följt med om jag fattade allt det där med blinds osv men nu är det inte så, så jag stannar hemma och segkollar tv eller spelar Sims (inte bestämt mig än). Kanske en blåbärsmuffin (den sista!) Daniel tog en innan, smakade på den, tyckte den smakade helt okej och sen SLÄNGDE DEN I PAPPERSKORGEN. Varför? Den borde vara gammal. Men nu var den inte det. Och jag har en kvar. Hah.

Jag hör att den andre lägenhetskamraten är hemma. Varje gång nån går på toaletten eller i duschrummet och lampan tänds sätts hela fläktsystemet i gång och det låter ganska mycket. Dessutom knarrar golvet precis utanför toan så det hörs verkligen om någon tar sig dit. Obemärkt kan man icke vara.

I dag (som ni såg, ni idigna bloggläsare) har jag varit på långpromenad. In till stan, bort till parlamentet (tog inget kort på det, fult hus trots att det är relativt nybyggt och svindyyyyyrt). Sen en liten omväg och sen hem igen. Hela kalaset tog ungefär 2½ timmar. Sen var jag trött och kall, åt eftermiddagsfrukost, spelade Sims. Längtar tills trean kommer ut. När jag nu ska ha tid med den. I sommar, om jag inte får sommarjobb kanske? Yeah!

.... jag och Isabell har en hemlighet som ingen vet. Bara Anne och Daniel och Olle. Alla andra får vänta några dagar till. Moahahah.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sims 3 släpps den 5e juni. Men vad är det för hemlighet ni går och smusslar med! :O Nu säger du genast! Innan min fantasi irrar iväg allt för långt...

2009-02-11 @ 12:20:33
Postat av: Isabell

haha Linnea får hålla sig en vecka ;D

2009-02-11 @ 13:29:03
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Lisa

eftermiddagsfrukost nu igen... vill fortfarande påstå att begreppet inte finns. fast det är klart, skapar du det så finns det.

2009-02-11 @ 17:19:43
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0