Tisdagstankar, bara.

Jag har utvecklat ett nytt sätt att sätta på mig strumpor.
Jag har lärt mig knyta skorna utan att knappt böja överkroppen alls.
Jag har hittat ett nytt finurligt sätt att skriva på datorn utan att luta den på magen när jag ligger ner.
Jag sover på rygg ganska ofta istället för att rulla runt som en galning.
Jag har lärt mig sitta mer rakryggad när jag äter och sitter upp i allmänhet.
Och hittat nya spännande klädkombinationer av lösa kläder i min garderob.

Tänk vad spännande det kan vara att skaffa en liten piercing.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha!

2009-02-25 @ 16:51:45
Postat av: Anne

HAHAHA skitroligt!

nu blir jag sugen på att ta in min piercing igen med, men först får jag väl vänta tills dem 5kg som jag gått upp försvunnot från min lilla fetmage.

2009-05-17 @ 12:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0