Poker-youtube och Platonstress

Solen skiner ute och jag sitter inne. Har jobbat fyra timmar med en PM-uppgift som ska vara inne nästa vecka. Titel: Om Platon och dualismen. Nån som kan en väldans massa om ämnet? I så fall - jag kan behöva lite hjälp. Jag sitter och letar information på internet och i böcker det går i och för sig ganska bra. Men behöver 5 sidor till!! Blah. Pappa, om du läser det här, hjälp mig när jag kommer hem?

Daniel har gjort årets upptäckt
, ett youtube fast för poker!! Så nu lär jag inte se honom på ett tag. Inte mer än ryggen alltså. Nu ska jag plugga meeeer och hoppas att jag kommer nånvart så det inte blir sistaminutenstress för en gångs skull.

Tjoho

Kommentarer
Postat av: Isabell

vad snyggt du har däruppe på din blogg. coolt.

2009-02-11 @ 22:20:11
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Elin

tack!jag kan sånt nu, kan fixa åt dig om du vill;)

2009-02-12 @ 00:23:11
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Linnea

Låter intelektuellt (och jag misstänker att jag till och med misstavade ordet). Tyvärr vet jag ingenting om Platon och dualismen...

2009-02-12 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0