PINK Wednesday

Vill ni veta nånting skrattretande?
Min cykel sitter fast i marken.
Det är helt sant.
Jag har inte cyklat sen i höstas, och sen dess har alltså cykeln stått still på framsidan. Och stödet har sjunkt ner i marken. Som frusit. Om jag vill cykla innan slutet på mars måste jag såga av cylekstödet först.

Men till dagens kuliga grej. Temaveckans startar!!
Och dagens tema är: rosa detaljer. Så här kommer lite rosa detaljer.






Sen orkade jag inte mer. Hela dagen har jag sytt.. (!!!) var med mormor på torget och köpte en liten duk och passande färger på trådar + synål. Så har vi suttit och druckit te och ätit mjuk pepparkaka och sytt. Duken ser hittils ut ungefär såhär:


 
Daniel, vill du ha den på ditt nattduksbord? Eller tycker du att det är megalöjligt? I så fall behåller jag den själv. Tycker den blir jättefiiin :) Röd, gul, blå, lila blomma med vårgröna blad och silvriga prickar. Ni får en bättre bild när den är klar. Imorgon, eller så. Nu blir det plugg om renässanshumanismen och Francesco Petrarca. Bliss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) myys

2009-02-26 @ 20:32:23
Postat av: Lisa

(jag)

2009-02-26 @ 20:32:55
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0