Min sista dag

Någon mer än jag som HATAR ”verifiering av kommentar”?? Ser ju försjuttan inte vad det står, måste klicka fem gånger MINST för att få fram nånting som inte bara ser ut som ihopslingrade maskar. GAH!


I övrigt är det min sista dag här uppe i det alldeles vårmysiga Skottland. Vi tog en liten promenad till Tesco, den lilla varianten, och jag köpte mat till Daniel så han slipper svälta alldeles ihjäl när jag åker hem.

 

Jag har fått beskrivningar om hur/vart jag ska ta mig imorgon, aldrig åkt från Edinburgh airport innan. Bussen dit från här tar ungefär... 45 minuter. Jag hoppas att jag förstår när jag ska hoppa av. Men en flygplats ska väl inte vara så svår att missa.

 

Ska bli så gott med pappas mat. Och mammas små påhitt. Och folk runtomkring mig. Och Lips! Jag har saknat Lips. Och Musseeeeeeeeee

 

Snart blir det packning. Men först ska jag nörda mig och spela Sims. Daniel spelar poker. Det kanske är den här fina gemensamma förståelsen för datanördhet som håller ihop vårt förhållande?

 

Ha en fin kväll folk! En bloggsession till ikväll sen blir det en liten paus på sisådär 1½ dygn. Men det ska ni väl klara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Skottland och Välkommen hem!:)

2009-02-15 @ 17:43:15
Postat av: Lisa

vårmysiga skottland... jag är avundsjuk så jag dör. nästan.

och verifiering av kommentar? vad har du för massa konstiga finesser som jag saknar?

2009-02-15 @ 18:00:53
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja det var fint:D Du vet ibland när man kommenterar så måste man skriva in ord i en ruta. Hatar det!

2009-02-16 @ 20:53:38
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0