KVÄLLSPANIK!

Åh herregud. Åh jösses. Måste andas.
Sitter på sängen, kollar runt i rummet, ser SPINDEL stor som en j*** passionsfrukt på min vägg. Blev så rädd att jag nästan tappade andan. Sprang-smög till övervåningen, försöker väcka mamma (vaknar inte) försöker väcka pappa (vaknar inte) försöker väcka Sofie (vaknade, sa: ewwwwwwww ta dammsugarn) gick ner, försöker väcka Johanna (vaknar inte). Så jag tog dammsugarn. Närmade mig väggen... satte på den. WHOOOOOOMMMMBSHCHHHH! låter det i hela huset. Men ingen vaknar. Spindeln flyger in, jag tappar hela skiten i ren skräck, andas några sekunder och sätter på dammsugaren en extra gång så spindeln alldeles säkert sugits in ordentligt. Håller skaftet högt över huvudet (tänk om den ramlar ut!!) bär den snabbt till ett annat rum, slänger den på marken. Och ingen vaknar. Inte ens Johanna som skulle SE mig om hon bara öppnade ögonen.

Andas.

Nu sitter jag på sängen igen. Det kliar överallt. Jag ser och känner spindlar överallt.
Mamma vakna jag vill dammsuga vardagsrummet:(

Kommentarer
Postat av: Annelie

Att du håller på med sånna nattliga projekt utan att vi hör:)För en liten spindel....

2009-02-27 @ 07:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0