I väntan på eftermiddagstacos

I går kväll/natt spelade jag och Daniel poker. Gissa vem som vann?! Samtidigt som vi spelade lekte jag med manickeln och bestämde mig för att vara tyst, bara skriva i manickeln. För att det är så kul. Så hade som standardnedskriven fras: JAG ÄR BÄST!! som jag viftade i ansiktet på honom efter varje spel. Sen ett stort HAHAHA som jag viftade runt och dansade till när jag vann hela allt. Pokerchipsregn! nananaaa.

Nu sitter jag i/på sängen och fryser häcken av mig. Fönstret är vidöppet, vi vädrar rummet. Daniel lagar tacos som vi ska ha till eftermiddagsfrukost:D Han är så huslig, den där. Sen vill jag gå på promenad. Känner mig så slö när jag bara sitter inne och får maten serverad och tallriken diskad.

Snart är det alla hjärtans dag! Nån som har nån bra idé vad man kan hitta på om man är pank? Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Måla nåt fint, det är du bra på. Kreps är billigt och gott och till det lite billig skumpa. Duka fint med levande ljus. Klart! DET FIXAR DU GALANT!

2009-02-08 @ 16:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0