En liten burk currysås

Godmorgon!
Jag sitter i sängen och dricker jordgubbsmjölk. Satt uppe till två inatt och kollade på prinsarna (åh! så roligt). Daniel var och kollade på en kompis som var DJ. Jag orkade inte riktigt följa med. Och så hade jag ju precis upptäckt årets tvprogram. Så jag satt hemma och ugglade och åt chokladmuffins och éclairs och baby bel och clementiner. Sen gick jag och lade mig. Jag hade knappt somnat när Daniel kom hem. Med en liten burk currysås. Han har sedan länge letat efter "den perfekta currysåsen" och så hade han alltså gått hem från klubben igår, känt en obekant currylukt, och tänkt: MMMM! Så idag blir det ris och den potentiellt godaste currysåsen ever.

Nu ska jag klä på mig och sen ska vi städa garderoben. I övrigt blir det nog slödag för jag är TRÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0