BOOO! Fredag den trettonde

Och så har man fått pestofläckar på sin favorit-vita tröja. Sånt händer. Jag blev inte ens irriterad. Kollade ner, såg pesto, tänkte mest ”äh”.
?
De senaste dagarna
har jag mest suttit hemma och haft ont i magen och mått småilla (nej mamma, jag är inte med barn. Inte isabell heller för den delen) och varit trött.

För jag orkar inteeeeeee. Jag vill inte. Jag orkar ingenting. Jag tror jag ätit nåt skumt. Som spökar både fysiskt och psykiskt.

I morgon är det alla hjärtans dag, jihaaaaa, och sen blir det söndag och packning. Och måndag till Sverige, kvällsmat hos morfar, frukost hos morfar, lunch med Isabell, middag med familjen. Frukost själv. 

Dessutom tror jag att jag börjar bli lite bloggtrött. Bloggfeber. Men det går nog över.  


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej, du får inte sluta att skriva! :O Det har blivit en trevlig dagsrutin att kolla här. Keep up the good work!

2009-02-14 @ 11:01:10
Postat av: Lisa

det kanske är okänsligt av mig att skratta när jag läser ett sånt här inlägg. (och ännu mer okänsligt av mig att berätta det) gör något radikalt i bloggen så får du nog igång inspirationen! inga tips just nu, men det kommer när jag kommer på dem.

2009-02-14 @ 18:40:42
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

nä, sluta skriva gör jag nog inte. Bara pausar lite ibland.

Lisa- bara bra att du skrattar! Då blir det ändå nån mening med det hela. Och, jag funderar på det där med radikalt.. vad skulle det kunna vara? ja kom med tips när du kommer på:)

2009-02-15 @ 16:16:07
URL: http://ellepop.blogg.se/
Postat av: Anonym

då fortsätter jag att skratta :)

med radikalt skulle jag kanske kunna mena fler listor! du skulle kunna lista olika saker. typ "tio platser jag vill se", "de fem sämsta filmtitlarna i historien" "de tio coolaste gatunamnen i mariestad". du förstår poängen. kanske inte är så radikalt, men skulle också kunna bli lite roligt. (varför gör inte jag sånt på min blogg?)

2009-02-15 @ 17:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0