och en halvklar.

Här sitter jag och dricker vimto och äter mango cheesecake en onsdagskväll. Vet ni! Nu är jag ledig i fyra dar. En riktig minisemester. Tänkte att jag skulle låtsas att jag inte bodde här och så kan jag och Moa upptäcka massa fina pubar och allmänt stan.

Nyårsaftonsplan:

Går upp. Duchar. Tar på mig finfinklänning och klackar! För visst får man vara fin hela dan och inte bara på slutet.

Städar upp.

Hämtar Moa på flygplatsen.

Inhandlar vin.

Spenderar resten av dagen i köket med ett glas vin i handen.

Äter nyårsmiddag! Dricker billig champagne.

Går ut och kollar fyverkerier.

 

Jag bloggar nog lite dåligt nu de närmsta fem dagarna eller så. Men vi hörs igen nästa år.

Sålänge önskar jag er, världens bästa,

 

 


Kommentarer
Postat av: Anne

jag är i dresden igen, nästan samma konstellaion som förra året.

fina fåglar!

ha en jättetrevlig new year's eve!

2009-12-31 @ 01:00:26
URL: http://theuniversalsucker.blogspot.com
Postat av: Elin

detsamma!! ha det bra i dresden:)

2009-12-31 @ 01:17:38
Postat av: Anonym

the year 2101! my time traveling älskling ;)

2009-12-31 @ 02:56:27
Postat av: Lisa

gott nytt år!

men jag instämmer med föregående talare, 2101...?

2009-12-31 @ 08:59:52
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha du ligger lite före oss andra här va? :P Låter som om du har haft det trevligt, välkommen till hem till the UK! x

2010-01-02 @ 22:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0