Let the weather decide

Fin solig fredag idag. 
Arbetet med spårvagnsbanan längst Princes street är klart så stan är inte längre en enda stor byggarbetsplats! I parken nedanför slottet har de nu en stor julmarknad med små träbodar och blinkande karuseller och en skridskobana. Hur fint som helst. Jag åt en enorm bretzel. Tog inte med mig kameran såklart. Lånar två bilder från google så ni ska få en uppfattning.

 

 

 

Köpte lite julklappar och en söt tröjskjortgrej åt mig själv. Daniel tyckte jag skulle få köpa mig nåt fint nu efter löning. Ikväll vet jag inte hur det blir, väntar på att Daniel ska komma hem med kapsylöppnaren.. varit sugen på cider i timmar! Hungrig också. Vill gå till nån mysig pub men det är för kallt för att ta sig ut. Eller? Fejk-kyckling fajitas och film kanske? Vi får se.


Kommentarer
Postat av: Lisa

tjoho, vad cool jag känner mig som ska till edinburgh snart. dumt att jag missar julpyntet, ser supermysigt ut :)

2009-12-06 @ 16:12:29
URL: http://homsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0