Julfest på Peter's

Vin i mängder, pizza och pepparkakor. Och en julklapp.

I går hade vi julfest på jobbet!

Det var hur trevligt som helst.

Jag tog inte så mycket bilder eftersom Lukasz är fotograf och sprang runt med sin proffskamera, lägger upp några av hans bilder här sen när han lagt in dem!

Här kommer lite från Puck i alla fall:

 

Vi. Carys, Hanna, Maya, Katia, Campbell, Georgie, Charlotta, Chris, Martin, Lukasz. Och jag.

Med julklapparna. Dödstråkig bok om nån businessman som surfar.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sen gick några av oss vidare till Doctors och drack öl och shottade.

Delade taxi hem med managern och kocken.

Böjade jobba klockan åtta imorse.

Hurra.

 

Imorgon flyger jag och Hanna till Sverige!

Det måste vara snö annars blir jag arg!

Bara så ni vet!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: I

Det är massor med snö! och kallt som på nyårsafton! typ 10 minus

2009-12-17 @ 12:46:16
URL: http://janovesjakalen.blogg.se/js
Postat av: Isabel

Här är det hur mycket snö som heslt. Det har varit nästintill snöstorm i flera dagar. ;)

2009-12-17 @ 14:15:25
URL: http://www.isabelr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0