Bilder från första veckan i Barcelona.



Här är vårt vardagsrum/balkong! Världens minsta. Men världens mysigaste.



Ett litet fontäntorg bara.



På Catalunya, mitt i natten.









Gaudi ♥













Utsikt från Park Guell









Moa, Nenna, Camilla.







Sen gick vi ut. Dansade till 5 på morgonen.

















Arc de Triunf







I en park.









Moa och jag satte oss och drack sangria och åt körsbärstomater.
Bakom oss satt ett gäng killar och spelade gitarr.





Sen blev det solnedgång. Myys.

Idag är jag förkyld och trött, men ikväll blir det utgång igen. Nånstans längst strandpromenaden. Ska bli roligt!
Och ni som undrar varför det inte kommer något vykort: de är skrivna, men det är svårt att få tag på frimärken. Men det kommer!!

Saknar er alla.
Mer bilder kommer nog såsmåningom.

Kommentarer
Postat av: A

Vilka fina bilder! Det syns på dig att du trivs och har kul! Njut av livet!!

Fantastiska hus och vilken park. Ta en kall Sangria för mig:)

2009-08-23 @ 13:11:48
Postat av: Lisa

hoppsan! där hade jag inte kollat din blogg på en vecka och då hade det hänt massor :) spännande! ser ut precis så som jag föreställde mig att det skulle se ut (fast bättre eftersom det är på riktigt). hoppas du känner så också.

2009-08-24 @ 16:13:54
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Wow ser helt fantastiskt ut! Kul att ni är några stycken som håller ihop också :) Fortsätt att festa och ha kul! Glöm inte min sangria... (Såg att någon annan också bett om en så nu får du supa rejält för att släcka törsten hos alla avundsjuka!)

2009-08-24 @ 19:51:59
URL: http://barbalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0