Nu var jag här igen

Inga reaktioner. Okej.

Hej!

Dagarna är inte soliga längre utan grå. Då måste man anstränga sig lite mer för att vara positiv och orka grejor. Därför hade jag inte riktigt tid med bloggen.. och vem vill läsa om deppigheter?

Så idag försöker jag höja humöret lite. Försökte mig till och med på en promenad men det var alldeles för deppigt utomhus (och kallt) så jag håller mig inne idag.

Här får ni lite bilder från idag och igår bara för att jag är så snäll
och sitter och pysslar och förminskar och laddar för er skull!



Daniel lagade spagetti med veg köttfärssås. Mycket gott.
Sen drack vi öl och kollade på kändisblask på tvn.



Jag sitter och kollar på. Jag får inte störa i matlagningen.
Då blir Daniel lite irriterad. Alla våra bråk uppstår i köket.



Och hejhopp här är jag idag.



Blomma i håret piggar upp:)



Där var den.



Sen skulle jag gå ut som sagt.. men nä blev inte mycket av det.

Nu blir det nog vika tvätt, äta frukt och fortsätta leta lägenhet i Barcelona.
Det är svårare än jag trodde!
I början av nästa vecka bokas skolan i alla fall.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja, du är snäll du :) det finns ju onekligen mer att kommentera när du har bloggat. vet du. fina bilder, fin blomma.

2009-04-18 @ 16:36:17
URL: http://homsan.blogg.se/
Postat av: Elin

tack! hörde till buketten jag fick av daniel:)

2009-04-20 @ 21:46:17
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0