Trött på genomtänkta rubriker, idag är det PÅSK

Jag ligger i sängen och drar mig. Solen skiner. Daniel jobbar. Jag funderar på om jag ska koka ett ägg. Egentligen är jag inte alls sugen på ägg, men är det påsk så är det.. lite får man väl anstränga sig.

Igår var planen att vi skulle äta ute. Klockan halv 9 kom Daniel hem efter att ha varit ute med några arbetskamrater. Jag satt och kollade på Morden i Midsomer i mitt nyinköpta sommarplagg och drack rosévin. Daniel kom hem och var vrålhungrig, så vi begav oss ut. Utan jacka!!! Vi gick och gick genom halva stan och alla hade slutat servera mat. En timme senare var vi hemma igen. Jag kokade tortellini och Daniel nån curryvariant. Vi satte oss i soffan och degade i nån timme sen var jag så trött så jag gick och lade mig. Så var det med det.

Och nu är vi FEM (möjligen 6) pers som ska åka till Barcelona tillsammans. Det blir till att hyra ett mindre kollektiv.

Ha en glad påsk allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Linnea L

Va kul! Vad är det för mer folk som du ska åka med? :D

2009-04-12 @ 01:58:16
Postat av: Elin

ehm, Moa, Kajsa, Nenna och Camilla heter dom:) samma ålder som jag typ, ska läsa olika kurser osv. blir kul!

2009-04-13 @ 16:54:38
URL: http://ellepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0