Snart så flyger jag igen

Hummusrenässans och vitlöksöverdos.
I största allmänhet.

Igår lagades de godaste falaflarna någonsin, med hummus, vitlökssås, sallad, tomat, gurka, paprika, stekt cayennesvamp, majs osv osv.. åh herreguuuuuud vad det var gott.

Idag packar jag. Imorgon och tre veckor framåt frilansar jag från Edinburgh. Ska ta massvis av kort och visa er alla coola turistgrejor och annat fint, lovar! Nåt speciellt ni vill veta eller ha kort på så är det baaaaaara att kommentera vet ni. Jag tänkte att imorgon tar jag ett kort varje timme.. så ni får följa mig på resan!

Vi ses på andra sidan Nordsjön!

Kommentarer
Postat av: A

Oh! vad vi kommer att sakna dig!

2009-04-06 @ 08:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0