Nu har jag ont i benen

Jag har varit på långpromenad!
Två timmar har jag skuttat runt.
Det var så fint så jag tänkte att jag inte skulle ta några kort, ni vet, så som det kan vara ibland när det verkligen inte går att fånga på bild. Men sen kunde jag inte låta bli. Så här får ni några stycken. Tänk till lite vårvindar och fågelsång och blomlukter och glada människor och fruktstånd och picknick och ÄNNU finare färger:)







































(Den där katten på kortet sitter och mjauar utanför våran dörr nu.. jag tror att han är kär i mig. I vanliga fall hänger han på parkeringen ett kvarter bort.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint älskling :D

2009-04-11 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0